Speel- leerplaats

De Speelleerplaats A. Bosschool is een ‘brede school’. Dit betekent dat we dagelijks zijn geopend van 7.30 uur tot 18.00 uur. We werken hiervoor samen met Stichting Peuterspeelzalen Olst- Wijhe en kinderopvangorganisatie KOOS uit Raalte. Hierdoor kunnen wij voor alle kinderen van 0 t/m 12 jaar een samengesteld programma bieden van peuterspeelzaalwerk, onderwijs en kinderopvang.

Geen beschrijving

Op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag bieden wij (verlengde) opvang voor een hele dag of dagdelen. Eén dagdeel is van 07.30 uur tot 13.00 uur of van 13.00 uur tot 18.00 uur. Ook is er op deze dagen voor- en buitenschoolse opvang mogelijk. Voorschoolse opvang vanaf 07.30 uur tot begin school en buitenschoolse opvang vanaf 15.15 uur tot 18.00 uur. Onder schooltijd is er tevens peuterspeelzaal van 09.00 uur tot 11.45 uur. Er zijn dus drie opties:

1)      U wilt alleen peuterspeelzaal voor minimaal 2 dagdelen. Info en opgave kan via www.peuterspeelzalenolstwijhe.nl

2)      U kiest voor dagopvang. Info en opgave kan dan via www.kinderopvangkoos.nl . Ook hiervoor geldt een minimum afname van tenminste twee dagdelen.

3)      U kiest voor voor- en/ of buitenschoolse opvang. Info en opgave: www.kinderopvangkoos.nl.